Gezocht: Logistieke Partners Voor Transport Babyspullen

Stichting Babyspullen heeft in 2018 meer dan 5.000 babystartpakketten uitgegeven. Deze pakketten worden verstrekt aan (aanstaande) ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben.

Zonder transport geen pakketten

Om deze pakketten te vullen zijn heel veel kleren, verzorgingsproducten, lakens, dekens, kruiken, et cetera nodig. Deze spullen worden landelijk ingezameld en door transportvrijwilligers naar Heerhugowaard gebracht voor verdere verwerking. Het transport van babyspullen is een enorm belangrijke schakel in onze totale logistiek! Zonder transport geen babyspullen en zonder babyspullen geen babystartpakketten, met alle gevolgen van dien voor de ouders die een babystartpakket hard nodig hebben voor hun kindje.

Logistieke partners

Met de groei van de organisatie zijn we heel hard op zoek naar logistieke partners die bereid zijn zich in te zetten voor het vervoer van babyspullen. Het kan dan gaan om een vervoersbedrijf dat spullen kan transporteren naar Heerhugowaard, om een vrijwilliger die het leuk vindt om – al dan niet samen met iemand anders – spullen op te halen in het land, maar ook om een MBO of HBO die mogelijkheden ziet om studenten als onderdeel van hun studie te laten rijden voor Stichting Babyspullen. En dit is slechts een greep uit de mogelijkheden! Vervoersmiddelen, chauffeurs en tijd…dat is waar Stichting Babyspullen hard naar op zoek is. Want ook wij ervaren: ‘zonder transport staat alles stil’.

Help mee!

Momenteel hebben we onder andere knelpunten in Groningen en Goirle, maar we zoeken partners door het hele land. Ken je of ben je iemand die ons kan helpen? Neem dan contact op met ons op. De frequentie van rijden, dagen en tijden gaan uiteraard in goed overleg met elkaar. Twijfel je of je en wat je voor ons kunt betekenen? Neem dan toch contact op! Samen geven we nog meer kinderen in Nederland een goede start!