Yard Sale!

Datum: 19 februari
Tijd: 10:00 - 13:00
Locatie: Stichting Babyspullen Utrecht

Let op! Vanwege de voorjaarsvakantie is de yard sale verplaatst naar een weekje eerder. In plaats van 26-2 houden we de rommelmarkt op 19-2!

Vanwege Covid19 vragen we je je mondkapje op te houden en handen te ontsmetten bij binnenkomst. En natuurlijk houden we 1,5 m afstand.

Soms krijgen we items gedoneerd die te groot zijn voor onze babystartpakketten. Retourneren aan gevers kunnen we niet, omdat de donaties (merendeels) anoniem zijn. Om ervoor te zorgen dat de gift toch ten goede komt van Stichting babyspullen zoals de gever het bedoeld heeft, verkopen we deze items 1x per maand tijdens een yard sale!

De opbrengst gaat 100% naar Stichting Babyspullen om daar schaarse items van te kopen, zoals bijvoorbeeld kleding in bepaalde maatjes die we te kort komen, of nieuwe items zoals flesjes en speentjes, die we vanwege hygiëne alleen nieuw in de babystartpakketten stoppen.

Kom jij kijken op de Spoordijk 17 bij de yard sale?

Denk aan babynestjes, badringen, potjes, muziekmobiles, groot speelgoed en knuffels, draagzakken, buggies, maxi cosi’s en meer.

Alle items mogen weg tussen de 1,- en 5,- euro! *

Categorie:

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!