Maandelijkse inloop dag Utrecht

Datum: 27 november
Tijd: 10:00 - 13:00
Locatie: Sorteercentrum

De maandelijkse inloop dag is tijdelijk alleen op inschrijving mogelijk, mail naar: utrecht@stichtingbabyspullen.nl om te controleren of er nog plek is.

Elke laatste zaterdag van de maand vindt bij Stichting Babyspullen in Utrecht een inloop dag plaats. Vanaf 10 uur ’s ochtends tot 1 uur ’s middags ben je van harte welkom in ons pand aan de Spoordijk 17 in Utrecht.

Tijdens deze dag kun je een paar uurtjes meehelpen met het sorteren van binnengekomen babyspullen. Op deze manier kun je eenmalig vrijblijvend ervaren hoe het is om te helpen als sorteervrijwilliger (en wie weet wil je hierna wel aan de slag als vaste sorteervrijwilliger!) We maken er een gezellige dag van!

Categorie:

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!