“Goede voornemens Sorteerweek” bij Stichting Babyspullen in Heerhugowaard

Datum: 24 januari tot 28 januari
Tijd: De hele dag
Locatie: Stichting Babyspullen

De feestdagen liggen weer achter ons en dus is het weer tijd voor de goede voornemens en daarmee ook voor de inmiddels bekende “Goede Voornemens Sorteerweek” bij Stichting Babyspullen. Begin het nieuwe jaar met een goede daad voor een ander en kom ons één of meerdere dagdelen helpen in het sorteercentrum.

Stichting Babyspullen verzamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen en maakt daar babystartpakketten van. Deze pakketten verstrekken wij via diverse instanties gratis aan (aanstaande) ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben. Waarom wij dat doen? Omdat in Nederland 1 op de 13 kinderen geboren wordt in armoede. In grote steden is dat soms zelfs 1 op de 4 kinderen. Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start. Help mee en laat deze kinderen en hun ouders niet in de kou staan!

De werkzaamheden zullen bestaan uit het voorsorteren van de binnengekomen donaties, het vouwen van de babykleertjes en het maken van de babystartpakketten. Met een paar uurtjes extra hulp zijn wij al heel erg blij!

U kunt zich vanaf nu inschrijven voor de volgende dagdelen en extra avondopenstellingen:

• Maandag 24 januari 9.00 – 12.00 / 12.30 – 15.00 / 19.15 – 22.00
  • Dinsdag 25 januari 9.00 – 12.00 / 12.30 – 15.00 / 19.15 – 22.00
  • Woensdag 26 januari 9.00 – 12.00
  • Donderdag 27 januari 9.00 – 12.00 / 19.15 – 22.00 (vol)
  • Vrijdag 28 januari 9.00 – 12.00

Meldt u nu aan en ontvang, naast onze grote dank, een leuke foto voor op Social Media. Natuurlijk zorgen wij voor koffie, thee, iets lekkers, een gezellige sfeer en genoeg werk! Het is ook mogelijk om u op te geven met een groep. Dus vraag uw buren, collega’s, familie en vrienden of zij een paar uurtjes over hebben om zich aan het begin van het nieuwe jaar in te zetten voor een ander. Extra gezelligheid gegarandeerd!

Opgeven kan per email: evenementen@stichtingbabyspullen.nl; vermeldt hierbij het dagdeel en met hoeveel personen u wilt komen. Ook voor vragen kunt u hier terecht.

Heel graag tot ziens tijdens onze Goede voornemens Sorteerweek!

Categorie: