“Goede voornemens Sorteerweek” bij Stichting Babyspullen in Heerhugowaard

Datum: 24 januari tot 28 januari
Tijd: De hele dag
Locatie: Stichting Babyspullen

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk.

De feestdagen liggen weer achter ons en dus is het weer tijd voor de goede voornemens en daarmee ook voor de inmiddels bekende “Goede Voornemens Sorteerweek” bij Stichting Babyspullen. Begin het nieuwe jaar met een goede daad voor een ander en kom ons één of meerdere dagdelen helpen in het sorteercentrum.

Stichting Babyspullen verzamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen en maakt daar babystartpakketten van. Deze pakketten verstrekken wij via diverse instanties gratis aan (aanstaande) ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben. Waarom wij dat doen? Omdat in Nederland 1 op de 13 kinderen geboren wordt in armoede. In grote steden is dat soms zelfs 1 op de 4 kinderen. Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start. Help mee en laat deze kinderen en hun ouders niet in de kou staan!

De werkzaamheden zullen bestaan uit het voorsorteren van de binnengekomen donaties, het vouwen van de babykleertjes en het maken van de babystartpakketten. Met een paar uurtjes extra hulp zijn wij al heel erg blij!

Heel graag tot ziens tijdens onze Goede voornemens Sorteerweek!

Categorie:

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!