Extra Actieweek

Stichting Babyspullen

Categorieën

Extra “Warme Winter” Actieweek bij Stichting Babyspullen in Heerhugowaard

Het gaat heel goed met Stichting Babyspullen! Onze naamsbekendheid groeit en steeds meer mensen weten ons te vinden om hun overbodige babyspullen te doneren. Spullen die wij zo hard nodig hebben voor het maken van de babystartpakketten. Want ook steeds meer (aanstaande) ouders die onze hulp hard nodig hebben, doen een beroep op ons. De aanvragen voor de startpakketten blijven ook stijgen.

Waarom dan toch deze oproep? Omdat er tussen het binnenkomen van de donaties en het uiteindelijk verstrekken van de pakketten veel werk verzet moet worden. Wij hebben een enorm enthousiast team van vrijwilligers dat zich elke dag voor ons inzet en zij kunnen uw hulp nu goed gebruiken. De voorraden raken op en om genoeg kleertjes en babyspullen aan te vullen, hebben wij extra vrijwilligers nodig. Als u een paar uurtjes wilt helpen, zijn wij al heel erg blij.

Volgende week, de week van maandag 26 november tot en met vrijdag 30 november organiseren wij daarom een extra ingeplande actieweek, die wij heel toepasselijk de “Warme Winterweek” hebben genoemd. Want wij laten al die kindjes en hun ouders niet in de kou staan. Wij vinden dat elk kindje recht heeft op een goede start!

U kunt zich vanaf nu inschrijven voor de volgende dagdelen en extra avondopenstellingen:

Maandag 26 november                 9.00 – 12.00        /              12.30 – 15.00      /              19.15 – 22.00
Dinsdag 27 november                   9.00 – 12.00        /              12.30 – 15.00      /              19.15 – 22.00
Woensdag 28 november             9.00 – 12.00
Donderdag 29 november            9.00 – 12.00        /                                                             19.15 – 22.00

Dus meldt u nu aan en ontvang naast onze grote dank ook een leuke foto voor op Social Media. Natuurlijk zorgen wij voor koffie, thee en iets lekker, een gezellige sfeer en genoeg werk! Het is ook mogelijk om u op te geven met een groep. Dus vraag uw buren, collega’s, familie en vrienden of zij een paar uurtjes over hebben om ons te helpen.

Opgeven kan via ons emailadres info@stichtingbabyspullen.nl; vermeldt hierbij het dagdeel en met hoeveel personen u wilt komen. Ook voor vragen kunt u hier terecht.

Heel graag tot ziens tijdens onze Warme Winterweek!

Stichting Babyspullen

Nijverheidsplein 2F Heerhugowaard