Boodschappenlijstje stichting babyspullen

Boodschappenactie Zeeman Vleuterweide (Utrecht)

Kaart wordt geladen...

Datum: 1 juli tot 31 juli
Tijd: De hele dag
Locatie: Zeeman Vleuterweide

Doe boodschappen voor Stichting Babyspullen!

Heel de maand juli is het mogelijk mee te doen met de Boodschappenactie bij Zeeman in Vleuterweide om babyspullen in te zamelen voor onze babystartpakketten.

Bij de Zeeman in Vleuterweide hangen boodschappenlijstjes. Op deze lijstjes staan artikelen die Stichting Babyspullen goed kan gebruiken voor de babystartpakketten. De vraag is bij het doen van je eigen boodschappen ook één of meer producten van het lijstje te kopen. De gekochte producten kun je vervolgens bij de kassa afgeven en op deze manier komt het uiteindelijk terecht bij Stichting Babyspullen.
Des te meer er wordt gedoneerd, des te meer pakketten wij kunnen maken!

Categorie:

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!