Boodschappenactie Zeeman In Middelburg (Zeeland)

Boodschappenactie Zeeman in Middelburg (Zeeland)

Kaart wordt geladen...

Datum: 1 november tot 29 november
Tijd: De hele dag
Locatie: Zeeman Middelburg

Doe boodschappen voor Stichting Babyspullen!

Heel de maand november is het mogelijk mee te doen met de Boodschappenactie bij Zeeman in Middelburg om babyspullen in te zamelen voor onze babystartpakketten. Waarom is dat zo hard nodig? Omdat niet alle (aanstaande) ouders in Nederland het even breed hebben en hun kindje alle spullen kunnen geven, die zij in die eerste maanden nodig hebben. Stichting Babyspullen zamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen in en maakt daar babystartpakketten van. Deze pakketten verstrekken wij via diverse instanties gratis aan deze ouders.

Hoe werkt de actie?

Bij de Zeeman in Middelburg hangen boodschappenlijstjes. Op deze lijstjes staan artikelen die Stichting Babyspullen goed kan gebruiken voor de babystartpakketten. De vraag aan u is om één of meer producten van het lijstje te kopen. De gekochte producten kunt u vervolgens bij de kassa afgeven en op deze manier komt het uiteindelijk terecht bij Stichting Babyspullen. Des te meer er wordt gedoneerd, des te meer pakketten wij kunnen maken.

Nieuwe en gebruikte babyspullen

Heeft u ook nog spullen nog op zolder liggen: bijvoorbeeld kruiken, babydekens, lakentjes, hydrofiele doeken, kleertjes tot en met maat 92? Stichting Babyspullen kan ze heel goed gebruiken voor de babystartpakketten! De boodschappenactie is bedoeld voor nieuwe spullen, uw tweedehandsspullen kunt u afgeven bij een van de inzamelpunten in uw regio. U vindt ze op www.stichtingbabyspullen.nl.

Namens Stichting Babyspullen alvast bedankt!

Categorie: