Donateursdag 2 November 2019

Zaterdag 2 November hielden wij in ons pand in Heerhugowaard de eerste donateursdag, om onze financiële donateurs in het zonnetje te zetten en hen te laten weten hoe dankbaar wij zijn dat ze Stichting Babyspullen financieel steunen.

De aanwezige donateurs kregen van dichtbij te zien wat de stichting doet en hoe ze dat doet. We vertelden wat we dit jaar allemaal bereikt hebben en hoe wij uitkijken naar volgend jaar; waar we tegenaan lopen en waar we mogelijkheiden zien.

Omdat het de eerste zaterdag van de maand was, was het ook ‘inloopdag’ en waren er vrijwilligers aanwezig die hielpen met vouwen, sorteren en inpakken. Gezellig! Iedereen werd getrakteerd op een heerlijke ‘bokkenpootjes-taart’, gebakken door onze vrijwilliger Edith. Al met al een fijne, geslaagde dag!

Wil jij Stichting Babyspullen ook financieel helpen? Klik dan hier en zie hoe jij ons kan helpen. Omdat elk kindje recht heeft op een goede start!