De Leukste, Nieuwe Manieren Om Ons Te Steunen

We zetten ontzettend mooi werk neer, en al dit moois, creëren we samen. Want zonder de hulp van onze vrijwilligers en donateurs zouden we natuurlijk nergens zijn. We hebben al veel nieuwe ouders blij mogen maken met een babystartpakket, en dat maakt ons ontzettend gelukkig. Maar er zijn nog zoveel ouders in Nederland die onze hulp nodig hebben. Ouders met een baby op komst, of een pasgeboren kleine in huis, die de financiële middelen missen om voor deze kindjes te zorgen. Leidend tot ontzettend veel stress voor deze nieuwe ouders, maar ook leidend tot een ongemakkelijke start voor een nieuw mensje in deze mooie wereld.

Samenwerking met Nederlandse webshops

Er zijn nog veel ouders en pasgeboren baby’s die onze hulp hard nodig hebben, en daar hebben wij natuurlijk ook jouw hulp voor nodig. We hebben het dan ook nog makkelijker gemaakt om ons, deze ouders en hun kleintjes te steunen. Stichting Babyspullen heeft de handen ineen geslagen met een aantal andere Nederlandse webshops, om er zo op deze manier voor te zorgen dat ieder kind een kans heeft op een goed begin. En het mooiste is, dat ook jij er wat moois voor terug krijgt. Vanaf nu kun je ons namelijk steunen op een manier waarop je er ook zelf nóg vrolijker van wordt.

1. Geboorteslofjes

Zo kun je bijvoorbeeld ontzettend leuke geboorteslofjes kopen op www.geboorteslofjes.nl. Bij het bestellen van deze geboorteslofjes kun je er vervolgens voor kiezen om ook een bedrag aan Stichting Babyspullen te doneren. Jij blij met de nieuwe geboorteslofjes, wij ontzettend blij met jouw donatie.

2. Vrolijke Bloem

Ben je de website van de Vrolijke Bloem al eens tegengekomen? Je kan hier leuke, unieke (bad) eendjes kopen. Stoere koks eendjes of juist een uniek eendje speciaal voor jouw kleine. Maar naast badeendjes vind je ook knuffel eendjes, boekjes en vrolijke ganzenklokken. Daarnaast is de onderneemster achter deze vrolijke webshop ook nog eens inzamelvrijwilliger van Stichting Babyspullen.

www.devrolijkebloem.nl/

3. Hippe geboortekaartjes

Op deze geweldige website kun je ontzettend leuke, unieke en hippe geboortekaartjes vinden. Bij de aankoop van je geboortekaartjes kun je met slechts €0,10 cent per kaartje al een moeder in armoede helpen. De website www.hippe-geboortekaartjes.nl verdubbelt dit bedrag! Heb jij een hip geboortekaartje voor de aankomende familie uitbreiding, en steun je meteen een moeder in nood. Wie goed doet, goed ontmoet!

4. Applicozo

Reina en haar dochter zijn inzamelvrijwilligers van Stichting Babyspullen in Lekkerkerk. Maar daarnaast doen ze nog meer. Zij maken namelijk ook nog eens prachtige items met allerlei mogelijkheden; en sommige items worden speciaal gemaakt voor de babystartpakketten. Geweldig toch?! Van baby jasjes tot dekentjes, ze maken het allemaal! De rest van de items verkopen ze op hun Facebook pagina. Een groot deel van de opbrengst hiervan gaat naar Stichting Babyspullen. Door hun geweldige, unieke producten aan te schaffen zorg je dus niet alleen dat je zelf iets leuks in huis hebt, maar steun je ook meteen een moeder in nood.

5. Happy Belly’s

Mirjam van Vliet verkoopt zwangerschaps- en voedingskleding via haar winkel Happy Belly’s. Wanneer je via deze link shopt gaat een deel van je aankoopbedrag naar Stichting Babyspullen.Happy Belly’s is ook een inzamelpunt voor Stichting Babyspullen.
In 2018 heeft dat ons ruim 700 euro opgeleverd!

Webshops gezocht

Deze geweldige webshops maken ontzettend veel mogelijk en we kunnen alleen maar hopen dat wij hier ook andere webshops mee kunnen inspireren. Iets simpels als een kleine donatie bij de aankoop van een product kan namelijk een wereld van verschil maken voor een pasgeboren baby. Heb jij een leuke webshop, en wil jij families in armoede helpen en op hetzelfde moment gebruik maken van ons landelijke netwerk? We hebben je steun hard nodig! Neem contact met ons op en laten we samen een leuke samenwerking aangaan. Ieder kind heeft namelijk recht op een goede start.