Wij zijn nog steeds aan het bijkomen van gisteren. Wat een liefde, wat een steun voor onze winter baby’s! Stichting Babyspullen wil elk kind dat geboren wordt in armoede een goede start geven met een babystartpakket, maar dat kunnen wij alleen met jullie hulp. En die kregen wij deze week!

Dank luisteraars van Radio 538, dank actievoerders die nog een stapje verder gingen om mooie bedragen op te halen, dank vrijwilligers die achter de schermen keihard hebben gewerkt om dit tot een succes te maken, dank aan iedereen die om ons heen stond en natuurlijk, enorm veel dank aan Radio 538 om ons te gunnen onderdeel van hun campagne te zijn en dank aan de DJ’s die met al hun energie zich hebben ingezet om deze missie tot een succes te maken.

En uiteraard kan een speciaal bedankje niet ontbreken voor de geweldige donatie van supermarktketen DIRK. Zij doneerden de volledige opbrengst van de verkoop van babyproducten van afgelopen dinsdag aan ons; 21.642 euro. Het benoemen waard.

Zo hebben we deze week 40.000 euro om 1600 winterbaby’s warm de winter door te helpen ontvangen. Het is onvoorstelbaar in een land als Nederland, maar de pakketten zijn zo hard nodig.

We wensen Radio 538 veel succes met de andere missies. En blijf een beetje liefde delen, ook na deze missie-week!

Marjolijn Hermus

Namens Team Stichting Babyspullen