Fantastisch! Dankzij alle donaties hebben we ons doel ruimschoots behaald. Wat fijn om te merken dat zoveel mensen betrokken zijn en samen met ons meer kindjes een goede start willen geven.

Een nieuwe sorteerlocatie

Een wens gaat in vervulling. Stichting Babyspullen opent een extra sorteerlocatie, mooi centraal in het land, om in het nieuwe jaar nog meer baby’s een goede start te geven. In 2020 hebben we 4934 babystartpakketten verstuurd, met deze sorteerlocatie worden dat er volgend jaar nog veel meer.

Door deze extra locatie kunnen onze fantastische vrijwilligers óók in Utrecht sorteren en stapelen en zo zorgen voor meer voorraad bij ons sorteer- en distributiecentrum in Heerhugowaard. Daar worden dan nieuwe babystartpakketten gemaakt voor (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben. Zo kunnen wij nóg meer baby’s een goede start geven.

1000 Klapkratten

Voor de inrichting zijn spullen nodig waaronder klapkratten. Om al die mooie lieve babyspullen die we krijgen zo snel mogelijk te sorteren en verdelen. In kratten met sokjes, jurkjes en broekjes, maillots en rompertjes en truitjes. En alles natuurlijk op maat en voor meisjes & jongens apart.

Een klapkrat kost € 5,- en in totaal was er € 5.000 nodig om alle klapkratten te kunnen aanschaffen. Om dit geld in te zamelen hebben we deze crowdfundingactie opgezet. We zijn overweldigd door het succes van deze actie! Inmiddels kunnen we de nodige kratten kopen en hebben we zelfs extra donaties ontvangen die we zullen gebruiken om schaarse items zoals jasjes of kruiken aan te schaffen. Wat een mooie afsluiting van 2020!

Bedrag €*

Wie zijn wij?

Stichting Babyspullen verzamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen maakt daar babystartpakketten van. Deze pakketten verstrekken we via diverse instanties gratis aan (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben.
Waarom we dat doen?

In Nederland groeit 1 op de 9 kinderen op in armoede. In sommige grote steden is dat zelfs 1 op de 4 kinderen. Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start.

Gedoneerd: € 6225,00! ❤️

Wat zijn we dankbaar voor alle bijdragen! Hiermee kunnen we veel kindjes helpen. Het bedrag dat meer is dan nodig voor de klapkratten, gebruiken we om andere inventaris of schaarse items zoals jasjes van te kopen. Het komt dus altijd goed terecht.

Lachend kindje
klapkratten in de inpaklijn