Bootcamp

X-Mass Bootcamp van The Bootcamp Club voor Stichting babyspullen op 2e kerstdag in Callantsoog!
Op 26 december (2e kerstdag) staat er ook dit jaar weer een te gekke goede doelen bootcamp gepland! Om 10.00 uur start deze bootcamptraining in Callantsoog en iedereen is welkom. Wat is er nou leuker dan tweede kerstdag sportief te beginnen voordat je aan het kerstdiner gaat, en hiermee ook nog een goed doel te steunen? Dus neem je mede sportmaatje mee, want samen staan we sterker! Uiteraard sluiten we deze ochtend af met een kopje warme chocomel!
De bootcamp zelf is gratis mits je een donatie hebt gedaan aan het goede doel dat The Bootcamp Club NHN en Alkmaar steunen.
Dit jaar steunen de organisatie van The Bootcamp Club NHN / Alkmaar en haar leden de Stichting Babyspullen en daar zijn wij natuurlijk super blij mee en trots op!
Aanmelden voor deze super toffe en gezellige X-Mass Bootcamp kan via de site www.thebootcampclub.nl. Voor
meer vragen, mail naar nhn@thebootcampclub.nl.

Doneren en mee Doen?

Doneren om mee te mogen doen kan hier:

Kies voor een eenmalige donatie of (liever natuurlijk :-)) voor een klein maandelijks bedrag als donatie zodat we ons goede werk nog lang kunnen blijven doen.
Let op, na de donatie moet je je nog wel apart aanmelden op de site van de bootcamp club! www.thebootcampclub.nl

Maandelijkse donatie

Eenmalige donatie