Babystartpakket

Babystartpakket!

Inhoud babystartpakket

Voorwaarden om babystartpakket te bestellen

Aanvraagpunten babystartpakket

Doe een donatie!

Doneer

Babystartpakket

Informatie over het babystartpakket

Inhoud babystartpakket

De inhoud van het babystartpakket is afhankelijk van de spullen die aan Stichting Babyspullen worden gedoneerd. Dit betekent dat de inhoud van de pakketten nooit exact hetzelfde is. Wij zorgen in ieder geval altijd dat het pakket de belangrijkste spullen voor de baby bevat. Zodat je zonder zorgen je kleintje alles kunt geven wat hij nodig heeft! Om je toch een idee te geven wat er zoal in het pakket zit, sommen wij via deze link de inhoud op van de babystartpakketten.

Het babystartpakket bestaat uit twee delen. In het eerste deel vind je spullen die je nodig hebt voor een baby tot ongeveer zes maanden. Na die zes maanden ontvang je via nog een verwijsbrief een pakket waar je iets langer mee kunt doen. Zo heb je in ieder geval de basisproducten om je kindje te verzorgen totdat hij/zij anderhalf jaar is. Het eerste deel van het pakket bevat kleding in de maat 50/56 en 62/68. Er zitten ook verzorgingsproducten, speelgoed, een boxkleed en beddengoed in. In het tweede deel van het pakket zitten de maten 74/80 en 86/92. Het babystartpakket is in een jongens- en meisjesvariant te verkrijgen. Wil je een babystartpakket aanvragen? Bekijk dan eerst of je hiervoor in aanmerking komt.