Gezocht: 2.000 donateurs voor 3 euro p/m

Waarom heeft de stichting donateurs nodig?

Stichting Babyspullen bestaat bijna zes jaar en is in die zes jaar enorm gegroeid. Van zolderkamer naar landelijke organisatie. Steeds meer (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben, kloppen bij ons aan. Ook hulpverleningsorganisaties weten ons steeds meer te vinden. We werken inmiddels al met meer dan 600 organisaties samen! Maar meer pakketten, brengen ook meer kosten met zich mee. Een ruimte voor het sorteercentrum, computers, internet, dozen om de pakketten te maken, elektriciteit, een kop koffie voor de vrijwilligers…het kost allemaal geld. De Stichting is voor haar inkomsten volledig afhankelijk van particulieren, bedrijven en fondsen die het werk van de stichting ondersteunen. Iedere bijdrage, groot en klein, is welkom!

Je kunt al donateur worden van Stichting Babyspullen voor twee euro per maand. Een ‘klein’ bedrag waarmee we nog meer kinderen in Nederland een goede start in het leven kunnen geven.

Wil je ons steunen?

1. Klik op de rode “Doneer nu” knop
  2. Klik dan op de “Per maand” knop
  3. Klik op het bedrag dat je per maand wilt doneren
  4. Vul je gegevens in en
  5. Klik op “Doneer nu

uitleg donatie

Stichting Babyspullen

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede, in grote steden is dat 1 op 4 kinderen. Jaarlijks gaat het om 20.000 baby’s die in armoede geboren worden. Stichting Babyspullen helpt!

Stichting Babyspullen verzamelt nieuwe en gebruikte babyspullen, maakt daar babystartpakketten van en deelt die via diverse hulpverleningsinstanties gratis uit aan (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben. In 2017 zijn 3.940 pakketten door het hele land verspreid. In 2018 zullen dit ruim 4.000 pakketten zijn. Bij de stichting werken ongeveer 200 vrijwilligers.