4 november hebben we een prachtige cheque mogen ontvangen van de benefietcommissie van studentenvereniging Odiom uit Groningen. Zij hebben afgelopen jaar verschillende acties gedaan en daarmee een mooi bedrag voor Stichting Babyspullen opgehaald. Ze zijn helemaal naar Heerhugowaard gekomen om de cheque persoonlijk te overhandigen, heel veel dank hiervoor! Met dank aan deze donatie kunnen wij 32 babystartpakketten realiseren!

Deze dames zijn leden van een studentenvereniging Pedagogische en Onderwijswetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen die vanuit hun Benefietcommissie elk jaar allerlei acties organiseren voor een goed doel.

Ja, ik word bestie en steun een moeder in armoede

Wordt Bestie

Met jouw vaste, maandelijkse of jaarlijkse donatie, maak jij het verschil!

Met een jaar lang donateurschap geef jij het eerste deel van het babystartpakket aan een pasbevallen moeder.

Elke dag worden er 35 baby’s geboren in armoede. Stichting Babyspullen vindt dat elk kind recht heeft op een goede start. Daarom zorgen wij voor een babystartpakket dat ouders de eerste twee levensjaren helpt hun baby een goede basis te geven.

Steun jij onze actie? Samen kunnen we nog veel meer kinderen een warme start geven!