Wij werken graag samen met U

Wat fijn dat u heeft doorgeklikt naar onze speciale webpagina. Graag vertellen wij u hier meer over de onderwerpen waarmee u zou kunnen helpen.

Inzamelcontainer plaatsen:
Wij zijn op zoek naar locaties waar onze rode inzamelcontainers geplaatst mogen worden. Het gaat om rode rolemmers (240 liter) met daarop een sticker van Stichting Babyspullen. De inzamelpunten worden op onze website vermeld. Wat verwachten wij van onze inzamelvrijwilligers?

Opslagpunten :
Wij zoeken locaties waar andere inzamelpunten en donateurs terecht kunnen met hun ingezamelde babyspullen. De ingezamelde spullen worden ongeveer eens in de 5 weken opgehaald door onze transportvrijwilligers.

Wij vragen minimaal 5m3 aan opslagruimte en flexibiliteit met ophalen.

Nieuwe opslagpunten zijn meer dan welkom in:

• Zeeland (locatie maakt niet uit)
  • Flevoland (bijv. in een van deze plaatsen Lelystad/Dronten)
  • Utrecht
  • Arnhem
  • Rotterdam
  • Eindhoven
  • Roosendaal
  • Maastricht
  • Amersfoort/Barneveld
Ja, ik werkgraag samen!

Hierbij de voordelen voor u op een rijtje:

• Door een inzamelbak in uw winkel te plaatsen, wordt u op onze site als inzamelpunt vermeldt en krijgt u meer inloop en potentiele consumenten in uw winkel.
  • U bent MVO bezig
  • Een linkenwissel zorgt voor een hogere notatie in Google en verhoogt ook de vindbaarheid van uw website
  • Uw eigen naamsbekendheid neemt toe
  • Wij zijn zeer actief op social media en kunnen uw steun hier ook “promoten”
  • U helpt veel baby’s aan een goede start

Restpartijen doneren
Heeft u restpartijen over? Kleinere babyspullen zijn van harte welkom. Wij kunnen hier onze babystartpakketten extra speciaal mee maken.

Sponsoring
Stichting Babyspullen heeft de hulp van financiële sponsoren hard nodig. Draagt uw organisatie Stichting Babyspullen een warm hart toe? Meld u dan aan als (hoofd)sponsor van de stichting.

Met een jaarlijkse vaste bijdrage van minimaal € 10.000,- bent u hoofdsponsor van de stichting. In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is dit zeker een aantrekkelijke optie. Als hoofdsponsor wordt u vermeld op onze homepage (maandelijks 20.000 bezoekers en een goede vindbaarheid via Google) en onze initiatiefnemer praat graag met u over de verdere mogelijkheden.

Uiteraard is sponsoring maatwerk en daarover gaan wij graag in gesprek.

Meehelpen de naamsbekendheid van Stichting Babyspullen te vergroten
Door middel van bijvoorbeeld het plaatsen van een banner op uw website zou u ons al enorm kunnen helpen onze naamsbekendheid te vergroten. Hiermee kunnen wij weer in contact komen met nog meer donateurs, vrijwilligers of sponsoren.

Stichting Babyspullen
Nijverheidsplein 2F
1704 RB Heerhugowaard

Bel mij terug: ik wil graag samenwerken!