Word vrijwilliger

Stichting Babyspullen kan (aanstaande) ouders alleen maar helpen dankzij de inzet van enthousiaste, betrokken vrijwilligers.

Met je inzet als vrijwilliger draag je actief bij aan een goede start voor honderden kinderen die in armoede geboren worden. Aangetoond is dat geboren worden in armoede veel schade kan opleveren bij een kindje; stress in de ouder-kindrelatie kan de hersenontwikkeling bedreigen en ook een veilige hechting onder druk kan zetten. Door het verspreiden van babystartpakketten nemen we een deel van de zorgen bij (aanstaande) ouders weg, wat bijdraagt aan een meer ontspannen thuissituatie. Als dat geen dankbaar werk is!

Je betekent niet alleen iets in het leven van deze kinderen, maar je komt ook in contact met een grote, enthousiaste groep vrijwilligers en het brede netwerk van de stichting. We organiseren eens per jaar een bijeenkomst voor vrijwilligers en we bekijken de mogelijkheden om nog meer leuke en interessante dingen voor onze vrijwilligers te ondernemen. Zonder onder onze vrijwilligers is er geen Stichting Babyspullen en die waardering willen we – ondanks onze beperkt middelen – graag laten blijken!

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die ons team willen versterken en actief willen meedenken over de verdere ontwikkeling van de stichting. Je kunt ons bijvoorbeeld helpen met inzamelen, sorteren, transport, maar ook met promotie en fondsenwerving. Daarnaast hebben we regelmatig interessante (onderzoeks-)projecten. Kijk hieronder voor een overzicht van alle actuele vacatures.

Staat jouw functie er niet tussen? Aarzel dan niet en stuur een mail met je open sollicitatie per mail naar Marisa Sanen & Eri Rood, vrijwilligerscoördinatoren.

Iedereen kan met zijn/haar eigen talenten iets betekenen voor Stichting Babyspullen.

Ook jij!

Samen zorgen we ervoor dat nog meer kinderen in Nederland een goede start kunnen maken.

Vacaturebank

Landelijke vacatures