Steun financieel

Word donateur en help ons helpen!

Stichting Babyspullen is volledig afhankelijk van donaties om (aanstaande) ouders in financiële nood te kunnen helpen. We krijgen veel kleding en spullen gedoneerd, maar er zijn ook veel producten die we nieuw moeten kopen. Dat kan hygiënische redenen hebben of komen omdat we die spullen te weinig gedoneerd krijgen. Om een idee te geven van de kosten: een compleet babystartpakket samenstellen kost 50 euro per pakket. Voor 15 euro kunnen we een kruik en een ledikantdeken kopen. Daarnaast hebben we natuurlijk ook te maken met zaken als vervoers- en kantoorkosten, zoals de huur van ons distributiecentrum in Heerhugowaard.

Help ons helpen! Iedere bijdrage, groot en klein, is welkom en stelt Stichting Babyspullen in staat nog meer baby’s een goede start te geven.

Steun Stichting Babyspullen met uw onderneming

Wilt u Stichting Babyspullen met uw organisatie financieel ondersteunen? Dat kan! U kunt sponsor worden, deelnemen aan de Cute500 of partner worden van de stichting. Meer weten? Klik dan hier.

Ik word donateur van Stichting Babyspullen

Donateurs dragen Stichting Babyspullen een warm hart toe en steunen ons werk met een vaste financiële bijdrage per maand, per kwartaal of per jaar.

Ja, ik worddonateur!

Ik doneer 50 euro voor een compleet babystartpakket

Met jouw bijdrage help je een kindje heel concreet met een babystartpakket! Via de donatiebutton word je doorgestuurd naar de donatieomgeving van Geefgratis.

Ja, ik doneer eenbabystartpakket!

Ik doneer eenmalig een bedrag

Wij zijn dankbaar voor iedere donatie – groot of klein! Dankzij jouw gift kunnen we nog meer kinderen helpen. Doneer rechtstreeks op NL14RABO 0144346958 of via een eenmalige machtiging.

Ja, ik doe eeneenmalige donatie