Coördinator Marketing Communicatie team

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede, in grote steden is dat 1 op 4 kinderen. Jaarlijks worden 20.000 baby’s in armoede geboren. Stichting Babyspullen zet zich in voor deze kinderen. De stichting zamelt nieuwe en gebruikte babyspullen in, maakt daar babystartpakketten van en deelt die via diverse hulpverleningsinstanties uit aan (aanstaande) ouders die het financieel moeilijk hebben.
Stichting Babyspullen is een landelijke organisatie die werkt vanuit Heerhugowaard. Bij de stichting werken momenteel 140 vrijwilligers die actief zijn van operationeel tot strategisch niveau.

Stichting Babyspullen is een non-profit organisatie die volledig afhankelijk is van o.a. fondsen, sponsoring en donaties. Een goede naamsbekendheid is daarbij van essentieel belang. We zijn daarom met spoed op zoek naar een:

Coördinator Marketingcommunicatie team (± 2-4 uur p/w)
(onbetaalde vrijwilligersfunctie)

In deze functie ben je een echte spin in het web en overleg je regelmatig met de coördinatoren fondsenwerving en evenementen. Daarnaast geef je sturing aan het MC-team. De functie kan vanuit huis worden vervuld. Het is dus niet noodzakelijk om in de regio Heerhugowaard te wonen.

Taken
• Inventariseren en coördineren van kansen en mogelijkheden op het gebied van interne en externe (marketing)communicatie.
• Aansturen van het MC-team; monitoren en motiveren van de vrijwilligers
• Informeren en adviseren directeur ten aanzien van (marketing)communicatie.

Profiel
• Opleiding en/of werkervaring binnen (marketing)communicatie is een pre.
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
• Zelfstandige, proactieve en accurate houding.
• Enthousiasmerende en initiatiefrijke teamspeler.
• Gemiddeld 2-4 uur per week beschikbaar.

Interesse?
Spreekt de doelstelling en het werk van Stichting Babyspullen je aan en herken je jezelf in het geschetste profiel? Neem dan contact met ons op! We zien je reactie en je CV graag tegemoet. Je kunt deze sturen naar Marjolijn Hermus, info@stichtingbabyspullen.nl. Voor aanvullende informatie over de functie kun je ook een mail sturen, wij nemen dan contact met je op. Meer informatie over de stichting vind je op www.stichtingbabyspullen.nl.